Svaki prijevoznik nudi različite mogućnosti plaćanja, stoga je dobro raspitati se direktno kod određenog davatelja usluga.
Mogu li platiti pri isporuci kreditnom karticom?
Kako pakiramo?
S ljubavlju i pažnjom.
- Prije isporuke pažljivo pregledavamo svaki proizvod. Koristimo punila kako bismo osigurali da proizvod preživi sve ako kutija padne na tlo.
- Pokušavamo reciklirati ambalažni materijal kako ne bismo opterećivali prirodu. Recikliranu kutiju možete prepoznati po naljepnici "Travel box.
Želim reklamirati robu. Kako mogu to učiniti?
Želite li reklamirati robu? Molimo popunite naš obrazac za reklamciju > OVDJE
Robu s popunjenim obrascem pošaljite na:
Packeta International Zoot – HR post
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč
Pošiljku pošaljite HP, molimo vas da pošiljki ne šaljete drugim dostavnim službama.
Pokušat ćemo obraditi vaš zahtjev što je brže moguće. Međutim, imajte na umu da mi nismo proizvođač robe, već prodavač. Bilo koji prigovor trebao bi biti riješen izravno od strane proizvođača, što može produžiti rok za podnošenje zahtjeva. Međutim, po zakonu to nikada neće prijeći 30 dana.
O načinu rješavanja žalbe bit ćete obaviješteni putem e-maila ili korisničke službe.
Iz higijenskih razloga donje rublje nije moguće vratiti ili zamjeniti.
Vraćam robu. Koliko dugo moram ćekati za povrat novca?
- rok za povrat je 14 dana od dana primitka pošiljke
- molimo pošaljite robu nekorištenu, čistu i s etiketama
- obuću molimo - vratite u original kutiji na kojoj ne ispisujete adrese i ne lijepite naljepnice i ljepljive trake
Robu vrnite na adresu:
Packeta International Differenta – HR post
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč
Imate li sve na zalihi?
Svu robu imamo NA ZALIHI i šaljemo je bez nepotrebnog odgađanja. Jamčimo kvalitetu i originalnost svakog komada, jer želimo da odmah i bez brige doživite pravu modnu radost.