+385 1 7757 575 (radnim danima, 9-15)

Drugačiji časopis

5 vrhunskih stilskih vježbi za bolju figuru

  18. 08. 2017      Iz svijeta mode

Kako održati kondiciju i nositi stilsku odjeću? Imamo nekoliko vježbi za čvršće tijelo. Osnova je moderan outfit u kojem ćete se osjećati dobro, a ostalo fino prilagodite sljedeće vježbe. Outfit koji smo odabrali iz trenutne kolekcije Desigual sport jesen / zima 2017.

Odabrali smo majicu klasičnog stila, suknju od hlača i tenisice. Pojedinačni komadi u galaktičkom dizajnu . Marka Desigual odlična je što svaka sportska pod kolekcija nudi proizvode svih vrsta. Od vrhova, majica, majica, dukseva, jakni, do kratkih hlača, suknji, gamaša, trenirke i cipela. Također razne torbe i sportske torbe ili ruksaci. Dakle, ima se zaista puno izabrati.

Već imamo odijelo, pa s oduševljenjem.

1) daska

Ova vježba spada u kategoriju - izazovna. Važno je poravnati laktove ispod ramena i zapešća laktovima, tako da imate ruke ispred sebe, šaku. Svu energiju koncentrišite na sredinu tijela, pa imate čvrst trbuh, ne savijajte ramena i gurajte stražnjicu prema tlu tako da bude u ravni s leđima. Noge možete držati malo razdvojene ili blizu.

2) penjač

Ova vježba opet jača cijelo tijelo. Držanje je slično prethodnoj vježbi. Dlanovi su opet ispod ramena, razmaknuti na razini ramena. Trbuh je ojačan, leđa u razini leđa i s izdahom, u pravilnim razmacima, povlačite koljena ispod sebe. Ravno ili u stranu. Ova vježba je posebno dobra za trbušne mišiće.

3) Mape

Treća vježba je dobro poznata i manje popularna. Klasični damperi. Stopala su u ravni s bokovima, ruke u leđima, ramena potisnuta od ušiju. Svakim izdisajem podižete prsa u sjedeći položaj, pokušavajući ostaviti noge na zemlji i isključiti grudi.

4) škare

Ova vježba je masakr. Naslonite se na laktove, ramena odmaknite od ušiju, izvucite se iz struka i ruke stavite uz tijelo. Podignite noge otprilike 15 cm od tla i prerežite ispružene noge s jedne na drugu stranu.

5) Aktivacija zdjelice

U posljednjoj vježbi jačate stražnjicu. Ispravite bokove, ležite na leđima, ispružite ruke uz tijelo i izdahnite zdjelicu prema gore. Ne stavljajte dno natrag na zemlju, uvijek ga ostavite barem centimetar iznad njega.

Preporučujemo: 3 seta od 12 ponavljanja, najmanje 1 / dan dok vaše vježbe prestanu bolovati. Tada trebate dodati - ponavljanje, zahtjevnije vježbe. Ne ustručavajte se kontaktirati nas i iznad svega - budite RAZLIČITE! )

Možete ga pogledati u sljedećem videu ... Vježbajte s nama ... :-)

Objavio: Differenta Team

Da li vam se svidio članak?

Ova web stranica koristi kolačiće za pružanje usluga, personaliziranje oglasa i analizu prometa. Više informacija