20% POPUST na Desigual s kodom: DESIGUAL2020% POPUST na Desigual s kodom: DESIGUAL20
+385 1 7757 575 (radnim danima, 9-17)

Mogu li platiti pri isporuci kreditnom karticom?

Svaki prijevoznik nudi različite mogućnosti plaćanja, stoga je dobro raspitati se direktno kod određenog davatelja usluga.

Kako pakiramo?

S ljubavlju i pažnjom.

  • Prije isporuke pažljivo pregledavamo svaki proizvod. Koristimo punila kako bismo osigurali da proizvod preživi sve ako kutija padne na tlo.
  • Pokušavamo reciklirati ambalažni materijal kako ne bismo opterećivali prirodu. Recikliranu kutiju možete prepoznati po naljepnici "Travel box.
Ali čak i ako pronađete problem, javite nam to odmah. Obećavamo da ćemo sve riješiti za vaše zadovoljstvo.

Tko smo mi?

Ljubav prema modi

Od 2008. ovdje smo za vas. Na početku je bilo nezadovoljstvo dosadnom češkom modnom scenom. I tako smo odlučili to promijeniti. I u to stavljamo srce. Jer to znate i zbog toga nas volite ... i mi volimo vas, zato je naš glavni cilj uvijek vaše potpuno zadovoljstvo.

Kakva je to ljepota?

Prvi je bio španjolski brand Desigual, koji je sada vrlo popularan. Zatim plastične mirisne cipele Melissa koje dolaze kod nas iz Brazila. Tenisice Converse, bez kojih nijedan ljubitelj stila ne može. U Nizozemskoj smo pronašli pravi stil - Scotch&Soda. U Engleskoj dva branda prekrasnih dodataka - Disaster Designs i Santoro London. Zatim nam je smetalo što Crocs cipele doživljavamo kao ružne "klompe", pa vam želimo pokazati da imaju lijepe i udobne balerinke. Šarene čarape Happy Socks, španjolski brand Culito iz Španjolske ili stilske talijanske narukvice Ops! Objects su samo glazura na torti. Ali to još uvijek nije sve ... no, vidjet ćete i sami ;) I još nije kraj ... nastavljamo dalje.

Nismo samo jedna od najvećih i najpopularnijih čeških modnih e-trgovina

Postupak zamjene/vraćanja

Robu možete vratiti ili zamijeniti u roku od 14 dana od isporuke. Jednostavno vratite nekorištenu i čistu robu na našu adresu, zajedno s kopijom računa i dodajte pošiljci obavijest želite li robu vratiti ili zamijeniti. U slučaju zamjene navedite za koju robu/veličinu želite zamjenu. U slučaju vraćanja robe navedite broj bankovnog računa na koji želite primiti vraćen novac.

Adresa na koju pošaljete paket je

Packeta International Differenta – HR post
ID: 9596421
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3Žbandaj, 52440 Poreč


Ovdje također možete osobno vratiti ili zamijeniti robu.

Cipele molimo vratite u neoštećenoj i nepoljepljenoj originalnoj kutiji. Za odjeću i dodatke, etikete inaljepnice su dokaz da roba nije bila korištena.

Želim reklamirati robu. Kako mogu to učiniti?

U slučaju pritužbe, pošaljite robu zajedno s kopijom računa i opisom greške.
Adresa je:

Packeta International Differenta – HR post
ID: 9596421
(tracking number of the received parcel)
Stancija Kaligari 3Žbandaj, 52440 Poreč


Pokušat ćemo obraditi vaš zahtjev što je brže moguće. Međutim, imajte na umu da mi nismo proizvođač robe, već prodavač. Bilo koji prigovor trebao bi biti riješen izravno od strane proizvođača, što može produžiti rok za podnošenje zahtjeva. Međutim, po zakonu to nikada neće prijeći 30 dana.

O načinu rješavanja žalbe bit ćete obaviješteni putem e-maila ili korisničke službe.

Ova web stranica koristi kolačiće za pružanje usluga, personaliziranje oglasa i analizu prometa. Više informacija